Děkan Právnické fakulty vypisuje výběrové řízení na obsazení místa Referent/referentka oddělení organizace a rozvoje.
Pracoviště: Děkanát PF
Úvazek: 1,0 na dobu určitou 1 rok
Místo výkonu práce: Právnická fakulta, Univerzita Palackého v Olomouci
Termín nástupu: 01.10.2024
Pracovní náplň
- Referent/ka pro akreditace, zpracovává a koordinuje přípravu dokumentů spojených s akreditačním procesem, zejména zpracovává podkladové dokumenty pro analýzy, komunikuje s vedením PF UP, akademickými pracovníky a rektorátem UP ohledně podkladů potřebných k předložení akreditačního spisu.
- Referent/ka pro oblast celoživotního vzdělávání (CŽV), vede agendu programu Právo v CŽV, zejména: vede osobní evidenci studentů programu Právo a právní věda v CŽV v elektronickém systému STAG, vede spisovou kartotéku studentů programu Právo a právní věda v CŽV, spravuje portál CŹV, vyřizuje zápis, žádosti a dotazy studentů programu Právo a právní věda v CŽV, připravuje podklady pro aktualizaci informací o programu Právo a právní věda v CŽV na webových stránkách fakulty.
- Další administrativní a organizační činnosti v rámci oddělení děkanátu PF UP.
Kvalifikační požadavky
- Ukončené SŠ vzdělání s maturitou.
- Samostatnost a koncepčnost.
- Pečlivost a smysl pro zodpovědnost.
- Dobré komunikační dovednosti.
- Schopnost týmové spolupráce.
- Dobrá znalost práce na PC – Office, Internet.
- Znalost problematiky prostředí vysoké školy výhodou.
- Znalost anglického jazyka výhodou.
- Akceptace „Poučení o zpracování osobních údajů uchazeče o zaměstnání“.
Co nabízíme
- Zajímavou a pestrou práci na plný úvazek v oblasti podpory vedení fakulty.
- Zázemí prestižní univerzity a moderní pracovní prostředí.
- Finanční ohodnocení: nástupní mzda 25000-30000 Kč (v závislosti na délce praxe), po zapracování v závislosti na výsledcích možné navýšení, půlroční odměny.
- 30 dnů dovolené.
- Příspěvek na stravování a další benefity.
Dokumenty k výběrovému řízení
Strukturovaný profesní životopis v českém jazyce
Sken dokladu o dosaženém vzdělání
Motivační dopis
Požadované dokumenty v elektronické formě uchazeč vkládá do přihlašovacího formulářeKontaktní osoba
Vítová Blanka, doc. JUDr., LL.M. Ph.D., blanka.vitova@upol.cz
Uzávěrka přihlášek do výběrového řízení je 30.08.2024.
Poznámka
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo pracovní místo ve výjimečném případě bez udání důvodu neobsadit nebo zrušit výběrové řízení.