Referent/referentka oddělení organizace a rozvoje

Úterý 13. srpen 2024, 9:00

Děkan Právnické fakulty vypisuje výběrové řízení na obsazení místa Referent/referentka oddělení organizace a rozvoje.

Pracoviště: Děkanát PF
Úvazek: 1,0 na dobu určitou 1 rok
Místo výkonu práce: Právnická fakulta, Univerzita Palackého v Olomouci
Termín nástupu: 01.10.2024

Pracovní náplň

  • Referent/ka pro akreditace, zpracovává a koordinuje přípravu dokumentů spojených s akreditačním procesem, zejména zpracovává podkladové dokumenty pro analýzy, komunikuje s vedením PF UP, akademickými pracovníky a rektorátem UP ohledně podkladů potřebných k předložení akreditačního spisu.
  • Referent/ka pro oblast celoživotního vzdělávání (CŽV), vede agendu programu Právo v CŽV, zejména: vede osobní evidenci studentů programu Právo a právní věda v CŽV v elektronickém systému STAG, vede spisovou kartotéku studentů programu Právo a právní věda v CŽV, spravuje portál CŹV, vyřizuje zápis, žádosti a dotazy studentů programu Právo a právní věda v CŽV, připravuje podklady pro aktualizaci informací o programu Právo  a právní věda v CŽV na webových stránkách fakulty.
  • Další administrativní a organizační činnosti v rámci oddělení děkanátu PF UP.

Kvalifikační požadavky

  • Ukončené SŠ vzdělání s maturitou.
  • Samostatnost a koncepčnost.
  • Pečlivost a smysl pro zodpovědnost.
  • Dobré komunikační dovednosti.
  • Schopnost týmové spolupráce.
  • Dobrá znalost práce na PC – Office, Internet.
  • Znalost problematiky prostředí vysoké školy výhodou.
  • Znalost anglického jazyka výhodou.
  • Akceptace „Poučení o zpracování osobních údajů uchazeče o zaměstnání“.

Co nabízíme

  • Zajímavou a pestrou práci na plný úvazek v oblasti podpory vedení fakulty.
  • Zázemí prestižní univerzity a moderní pracovní prostředí.
  • Finanční ohodnocení: nástupní mzda 25000-30000 Kč (v závislosti na délce praxe), po zapracování v závislosti na výsledcích možné navýšení, půlroční odměny.
  • 30 dnů dovolené.
  • Příspěvek na stravování a další benefity.

Dokumenty k výběrovému řízení

Strukturovaný profesní životopis v českém jazyce

Sken dokladu o dosaženém vzdělání

Motivační dopis

Požadované dokumenty v elektronické formě uchazeč vkládá do přihlašovacího formuláře

Kontaktní osoba

Vítová Blanka, doc. JUDr., LL.M. Ph.D., blanka.vitova@upol.cz


Chci odpovědět na nabídku


Uzávěrka přihlášek do výběrového řízení je 30.08.2024.


Poznámka

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo pracovní místo ve výjimečném případě bez udání důvodu neobsadit nebo zrušit výběrové řízení.

Zpět

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)