Rektor Univerzity Palackého v Olomouci vypisuje výběrové řízení na obsazení místa Marketingový/á a event specialista/ka.
Pracoviště: Úsek pro komunikaci a studentské zálež.
Úvazek: 1,0
Místo výkonu práce: Olomouc
Termín nástupu: 01.01.2024
Pracovní náplň
- Spolupráce na plánování a přípravě kampaně UP směrem k uchazečům o studium;
- Odborné a organizační úkoly související s interními i externími marketingovými aktivitami UP;
- Příprava a koordinace marketingových eventů a prezentace UP na veletrzích a výstavách;
- Vytváření marketingových výstupů, propagačních materiálů a předmětů UP.
Kvalifikační požadavky
- Komunikační a organizační schopnosti;
- Zkušenosti v oblasti marketingové komunikace;
- Zkušenosti z oblasti realizace eventů (ideálně veletrhy, festivaly)
- Komunikační a jazykové kompetence v českém i anglickém jazyce;
- Zodpovědnost, důslednost, samostatnost, iniciativní přístup k plněným úkolům, časová flexibilita.
Výhodou
- Předchozí zkušenost s vysokoškolským prostředím;
- předchozí zkušenost s event managmentem.
Co nabízíme
- zázemí jednoho z největších zaměstnavatelů v Olomouckém kraji,
- motivační mzdové podmínky,
- příležitosti k odbornému i osobnímu rozvoji,
- příjemný kolektiv a pracovní prostředí v historickém centru Olomouce,
- 30 dnů dovolené,
- příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní připojištění a řadu dalších zaměstnaneckých benefitů.
Dokumenty k výběrovému řízení
Strukturovaný profesní životopis v českém jazyce
Motivační dopis / stručná představa o významu marketingových aktivit v prostředí vysoké školy
Požadované dokumenty v elektronické formě uchazeč vkládá do přihlašovacího formulářeKontaktní osoba
Šupplerová Markéta, Mgr., marketa.supplerova@upol.cz, +420585633663
Uzávěrka přihlášek do výběrového řízení je 23.11.2023.
Poznámka
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo pracovní místo ve výjimečném případě bez udání důvodu neobsadit nebo zrušit výběrové řízení.