Lektor/ka Ústavu společenských a humanitních věd

Čtvrtek 26. září 2024, 9:00

Děkan Fakulty zdravotnických věd vypisuje výběrové řízení na obsazení místa akademického pracovníka Lektor/ka Ústavu společenských a humanitních věd.

Počet obsazovaných míst: 1
Pracoviště: Ústav společenských a humanitních věd
Úvazek: 0,6
Místo výkonu práce: Fakulta zdravotnických věd Olomouc
Termín nástupu: 01.01.2025

Pracovní náplň

  • Výuka odborných předmětů psychologického zaměření.

Kvalifikační požadavky

  • Ukončené VŠ vzdělání magisterského studijního programu jednooborová psychologie.
  • Zkušenost s výukou nelékařských zdravotnických pracovníků.

Co nabízíme

  • Stabilní zázemí univerzity
  • 40 dnů dovolené 
  • Příspěvek na stravování a další benefity FZV UP

Dokumenty k výběrovému řízení

Strukturovaný profesní životopis v českém jazyce

Sken dokladu o dosaženém vzdělání

Požadované dokumenty v elektronické formě uchazeč vkládá do přihlašovacího formuláře

Kontaktní osoba

Pavlíková Zuzana, Bc., zuzana.pavlikova@upol.cz, +420585632853, +420585632836


Chci odpovědět na nabídku


Uzávěrka přihlášek do výběrového řízení je 31.10.2024.


Poznámka

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo pracovní místo ve výjimečném případě bez udání důvodu neobsadit nebo zrušit výběrové řízení.

Zpět

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)