Správa kolejí a menz UP příjme do pracovního poměru pracovníka/pracovnici na místo Asistent/asistentka - sekretář/ka ředitele Správy kolejí a menz .
Obor/specializace: THP
Pracoviště: Útvar ředitele
Úvazek: 1,00 tj 40 hodin týdně/PP
Místo výkonu práce: Olomouc
Termín nástupu: 01.04.2025
Popis pracoviště
sekretariát ředitele Správy kolejí a menz
Pracovní náplň
- Vedení administrativní agendy sekretariátu ředitele Správy kolejí a menz UP.
- Organizační zajištění řídicí a správní činnosti SKM UP.
- Vyhledávání a zpracování podkladů pro ředitele, zpracování návrhů dokumentů a tabulek.
- Evidence vnitřních norem, součinnost při vydávání, archivace.
- Zajištění provozních záležitostí sekretariátu, organizace schůzek, komunikace.
- Zápisy z porad a jednání.
- Zajištění spisové služby a služby podatelny - zpracování došlé pošty, skenování faktur.
- Vedení agendy kontrolní činnosti, zpracování plánu a provádění kontrolní činnost.
- Evidence docházky zaměstnanců úseku.
Kvalifikační požadavky
- SŠ vzdělání.
- Výborné organizační a komunikační schopnosti.
- Znalost AJ, komunikační úroveň.
- Samostatnost, zodpovědný přístup.
- Výbornou uživatelskou znalost MS Office.
- Občanskou a morální bezúhonnost.
- Řidičský průkaz sk. B.
- Praxe na obdobné pozici výhodou.
Co nabízíme
- Zázemí stabilní instituce.
- 30 dnů dovolené, příspěvek na stravování a další benefity.
- Měsíční mzda 28 000,- - 30 000,- Kč, mimořádné odměny 2x - 3x ročně.
- Možnost dalšího vzdělávání a odborného růstu.
- Zástup za mateřskou a rodičovskou dovolenou.
Dokumenty k výběrovému řízení
Strukturovaný profesní životopis v českém jazyce
Sken dokladu o dosaženém vzdělání
Požadované dokumenty v elektronické formě uchazeč vkládá do přihlašovacího formulářeKontaktní osoba
Trundová Jana, jana.trundova@upol.cz, 585638014, 774125331
Uzávěrka přihlášek do výběrového řízení je 13.02.2025.
Poznámka
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo pracovní místo ve výjimečném případě bez udání důvodu neobsadit nebo zrušit výběrové řízení.