Rektor Univerzity Palackého v Olomouci vypisuje výběrové řízení na obsazení místa Vedoucí oddělení inkubátorů a správy budov.
Pracoviště: Vědecko-technický park UP
Úvazek: 1,0
Místo výkonu práce: Olomouc
Termín nástupu: Po dohodě
Pracovní náplň
- Zajišťuje chod budov VTP UP, pečuje o stávající nájemce a aktivně vyhledává nové,
- Zajišťuje komplexní koordinaci technické, provozní a majetkové správy organizace, případně správy dalších oborů činnosti organizace,
- Zabezpečuje zajištování oprav a údržby ve svěřených objektech,
- Zajišťuje přípravu podkladů pro realizaci veřejných zakázek,
- Zpracovává rozbory hospodaření v návaznosti na čerpání položek rozpočtu v rámci své působnosti,
- Odpovídá za hospodárné vynakládání přidělených rozpočtových prostředků,
- Koordinuje činnost v oblasti požární ochrany, sestavuje a realizuje plán požární ochrany,
- Vede dodavatelsko-odběratelská jednání a předkládá návrhy smluv v oblastech mu svěřených,
- Řídí, koordinuje a navrhuje zlepšení v oblasti používaných IT.
Kvalifikační požadavky
- Ukončené středoškolské s maturitou
- Organizační a komunikační dovednosti – schopnost komunikovat s klienty ohledně faktur a smluv.
- Samostatnost a aktivní přístup pří vyřizování požadavků klientů.
Výhodou:
- Praxe v oblasti správy budov
Co nabízíme
- zázemí jednoho z největších zaměstnavatelů v Olomouckém kraji,
- příležitosti k odbornému i osobnímu rozvoji,
- příjemný kolektiv a pracovní prostředí univerzity,
- 30 dnů dovolené a rektorské volna,
- možnost občasné práce z domu,
- příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní připojištění a řadu dalších zaměstnaneckých benefitů.
Dokumenty k výběrovému řízení
Strukturovaný profesní životopis v českém jazyce
Motivační dopis
Požadované dokumenty v elektronické formě uchazeč vkládá do přihlašovacího formulářeKontaktní osoba
Suchomel Petr, Mgr., Ph.D., petr.suchomel@upol.cz, +420739329981
Uzávěrka přihlášek do výběrového řízení je 21.11.2025.
Poznámka
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo pracovní místo ve výjimečném případě bez udání důvodu neobsadit nebo zrušit výběrové řízení.