Metodik/metodička spisové služby

Čtvrtek 30. květen 2024, 9:00

Rektor Univerzity Palackého v Olomouci vypisuje výběrové řízení na obsazení místa Metodik/metodička spisové služby.

Pracoviště: Spisová služba
Úvazek: DPČ (20 hod týdně)
Místo výkonu práce: Olomouc
Termín nástupu: Po dohodě

Pracovní náplň

  • metodické plánování směřování spisové služby na univerzitě,
  • příprava podkladů pro vedoucího oddělení – tvorba koncepcí, vnitřních předpisů a metodik pro oblast spisové služby a jejich následná novelizace s ohledem na dopady aktuální legislativy,
  • úzká spolupráce s vedoucím oddělení na dalším rozvoji systému spisové služby a činnosti související s jeho provozem,
  • metodická koordinace výkonu spisové služby na univerzitě,
  • kontrola a analýza jednotlivých procesů spojených s výkonem spisové služby a navrhování jejich úprav s cílem optimalizovat příslušné procesy, včetně zohlednění vazeb na další informační systémy používané na univerzitě,
  • specifikace souvisejících úprav pro výkon spisové služby (včetně eSSL UP) s cílem úspěšné atestace elektronického systému spisové služby na UP,
  • koordinace rozvoje systému elektronické spisové služby, evidování a posuzování požadavků na změny a opravy systému, komunikace s dodavatelem elektronického systému spisové služby,
  • koordinace digitalizace pracovních procesů s dokumenty na univerzitě z pohledu spisové služby,
  • kontrola zpracování dokumentů a spisů uživatelů v systému spisové služby, reporty nadřízenému,
  • analýza legislativy dopadající na oblast spisových služeb a její implementace do procesů UP,
  • plnění dalších úkolů souvisejících se systémem správy oběhu dokumentů,
  • práce v programu elektronické spisové služby.

Kvalifikační požadavky

  • pečlivý, samostatný, aktivní a flexibilní přístup k práci,
  • systematičnost, důslednost a osobní zodpovědnost,
  • komunikační a organizační dovednosti a ochota hledat řešení,
  • aktivní přístup k řešení problémů,
  • orientace v legislativě dopadající na oblast spisových služeb,
  • schopnost analytického myšlení a týmové spolupráce,
  • koncepční přístup a schopnost formulování metodik,
  • schopnost prezentování vlastních názorů a návrhů/výsledků práce,
  • minimálně středoškolské vzdělání (maturita),
  • schopnost a ochotu učit se nové věci,
  • pokročilá znalost práce na PC/vyšší počítačová gramotnost (nutnost orientace v programu elektronické spisové služby univerzity aj.),
  • aktivní uživatelská znalost práce s MS Office (Word, Excel, Outlook),
  • mlčenlivost související s vykonávanou prací


Výhodou

  • předchozí praxe na obdobné pozici (ve veřejné správě) – rádi uvítáme, ale není podmínkou,
  • vysokoškolské vzdělání nejlépe v oblasti spisové služby nebo v přidruženém oboru výhodou (archivnictví, IT, veřejná správa, aj.),
  • pokročilá znalost příslušné legislativy výhodou,
  • předchozí zkušenost s tvorbou metodických předpisů výhodou,
  • zkušenosti s procesy řízení dokumentů v akademickém prostředí nebo jiné veřejné instituci výhodou, nikoliv podmínkou,
  • zkušenost s klientským supportem a zpracováním požadavků klientů výhodou,
  • předchozí zkušenost s digitalizací v oblasti správy dokumentů na instituci výhodou,
  • praktické zkušenosti s používáním agendových a databázových informačních systémů pro správu dokumentů, výhodou, nikoliv podmínkou.

Co nabízíme

  • motivační finanční podmínky,
  • po zapracování možnost práce formou home office,
  • pracovní notebook,
  • pružnou pracovní dobu,
  • podílení se na rozvoji univerzitního prostředí a s tím související digitalizaci procesů s dokumenty,
  • možnost rozvoje dalšího vlastního vzdělávání,
  • odborné semináře a školení,
  • jazykové kurzy,
  • lidský přístup,
  • zázemí jednoho z největších zaměstnavatelů v Olomouckém kraji,
  • příjemný kolektiv a pracovní prostředí v historickém centru Olomouce,
  • termín nástupu možný ihned nebo dle dohody,
  • pozice je vhodná i pro absolventy (doktorandy),
  • a řadu dalších benefitů.

Dokumenty k výběrovému řízení

Strukturovaný profesní životopis v českém jazyce

Motivační dopis

Požadované dokumenty v elektronické formě uchazeč vkládá do přihlašovacího formuláře

Kontaktní osoba

Říhošková Denisa, Ing. Mgr., MA, denisa.rihoskova@upol.cz, +420585631188


Chci odpovědět na nabídku


Uzávěrka přihlášek do výběrového řízení je 31.07.2024.


Poznámka

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo pracovní místo ve výjimečném případě bez udání důvodu neobsadit nebo zrušit výběrové řízení.

Zpět

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)