Rektor Univerzity Palackého v Olomouci vypisuje výběrové řízení na obsazení místa Kvestor/Kvestorka UP.
Pracoviště: Kancelář kvestora
Úvazek: 1,0
Místo výkonu práce: Olomouc
Předpokládaný nástup: 1.5.2025
Termín nástupu: Po dohodě
Popis pracoviště
Základní informace: Univerzita Palackého v Olomouci
Pracovní náplň
V souladu s § 16 zákona č. 111/1998 Sb., o vysokých školách ve znění pozdějších předpisů, řídí hospodaření a vnitřní správu univerzity a v rozsahu stanoveném opatřením rektora jedná a vystupuje jeho jménem.
Do pracovní náplně kvestora/kvestorky na UP patří:
- Řízení hospodaření univerzity vč. koordinační, konzultační, evidenční, koncepční a metodické činnosti v oblasti hospodaření univerzity,
- Zpracování metodiky tvorby rozpočtu univerzity,
- Zpracování a vyhodnocování analýz na základě příslušných ekonomických a dalších dat,
- Zajištění efektivního řízení finančních zdrojů vysoké školy, včetně kontroly rozpočtu a alokace finančních prostředků,
- Spolupráce na strategickém plánování dlouhodobého rozvoje univerzity,
- Tvorba strategie udržitelného hospodaření,
- Řízení agendy správy majetku (provoz budov, investiční výstavba),
- Vedení a odpovědnost za správné fungování útvarů zařazených do úseku kvestora/kvestorky.
Kvalifikační požadavky
- VŠ vzdělání (Mgr., Ing.),
- Praxe ve vedoucích funkcích min. 5 let,
- Zkušenost s řízením větších organizačních jednotek, příp. větších týmů,
- Velmi dobrá orientace v problematice hospodaření a rozpočtování VŠ, znalost zákona o VŠ a dalších zákonů vztahujících se k činnostem veřejných vysokých škol,
- Velmi dobrá orientace v ekonomické oblasti a účetních datech,
- Základní orientace v právní problematice týkající se postavení, řízení a správy veřejné vysoké školy,
- Zkušenost z oblasti správy majetku (provoz budov, investiční výstavba),
- Manažerské kompetence na vysoké úrovni, strategické myšlení a orientace na výkon, proaktivní přístup, inovativnost a flexibilita,
- Schopnost samostatného a analytického přístupu k řešení ekonomických a správních problémů,
- Odolnost vůči stresu,
- Vysoká úroveň komunikačních a vyjednávacích schopností, prezentační dovednosti a celkově příjemné vystupování,
- Morální i trestní bezúhonost,
- Znalost anglického jazyka na úrovni B2.
Výhodou:
- Zkušenost s prací v ekonomických informačních systémech (SAP),
- Zkušenost s agendou rozvojových programů, projektů a evropských strukturálních fondů,
- Praxe v řídící činnosti v akademickém prostředí nebo veřejné sféře.
Co nabízíme
- Zázemí stabilní instituce a možnost aktivně se podílet na rozvoji univerzity,
- Odpovědnou prestižní řídicí funkci v akademickém prostředí,
- Motivující pracovní podmínky včetně zaměstnaneckých benefitů,
- Příležitost k seberealizaci a osobnímu růstu,
- Odpovídající mzdové ohodnocení.
Dokumenty k výběrovému řízení
Strukturovaný profesní životopis v ČJ, včetně referencí
Motivační dopis zaměřený na naplnění kvalifikačních požadavků
Návrh koncepce metodiky řízení hospodaření a vnitřní správy UP (v rozsahu max. 5 stran A4)
Výpis z rejstříku trestů ne starší 3 měsíců
Požadované dokumenty v elektronické formě uchazeč vkládá do přihlašovacího formulářeKontaktní osoba
Šupplerová Markéta, Mgr., marketa.supplerova@upol.cz, +420585633663
Uzávěrka přihlášek do výběrového řízení je 16.03.2025.
Poznámka
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo pracovní místo ve výjimečném případě bez udání důvodu neobsadit nebo zrušit výběrové řízení.