Knihovník/Knihovnice Britského centra Knihovny UP

Pátek 7. listopad 2025, 8:00

Knihovna Univerzity Palackého v Olomouci vypisuje výběrové řízení na obsazení místa Knihovník/Knihovnice Britského centra Knihovny UP.

Pracoviště: Knihovna UP
Úvazek: 1,0
Místo výkonu práce: Olomouc
Termín nástupu: 01.01.2026

Popis pracoviště

Univerzitní knihovna Univerzity Palackého v Olomouci je moderní informační a studijní centrum, které slouží studentům, akademickým a vědeckým pracovníkům i široké veřejnosti. Zbrojnice spolu s osmi fakultními knihovnami spravuje více než půl milionu svazků a nabízí moderní služby podporující vzdělávání, výzkum a vzájemnou spolupráci. Knihovna UP je místem informací, poznání a setkávání – prostorem, kde se tradice propojuje s inovacemi.

Pracovní náplň

  • Organizace mezinárodních jazykových zkoušek Cambridge English v souladu s požadavky Cambridge University Press & Assessment.
  • Koordinace týmu zapojeného do realizace jazykových zkoušek.
  • Spolupráce se zkouškovým centrem GJS Zlín, British Council, Cambridge University Press & Assessment a dalšími partnery.
  • Komunikace s kandidáty zkoušek.
  • Správa dokumentace související se jazykovými zkouškami.
  • Poskytování knihovnických služeb v Britském centru KUP.
  • Práce s knihovnickým systémem ARL.
  • Ústní i písemná komunikace se čtenáři a návštěvníky Britského centra včetně komunikace v anglickém jazyce.
  • Administrativní práce v systému SAP.
  • Práce se systémem elektronické spisové služby ERMS.
  • Pokladní činnosti, drobnější hotovostní i bezhotovostní platby (příjem členských poplatků apod.).
  • Součinnost při akcích pořádaných Britským centrem KUP, např. exkurze pro školy (cca 3 do měsíce) a kulturní akce (v jednotkách ročně).
  • Pracovní doba úterý–sobota.

Kvalifikační požadavky

  • Minimálně ÚSO vzdělání, VŠ výhodou (vhodné i pro absolventy).
  • Znalost anglického jazyka minimálně na úrovni B2 (ideálně doložená certifikátem).
  • Výborné organizační schopnosti, samostatnost, důslednost.
  • Schopnost řídit tým a spolupracovat napříč institucemi.
  • Proklientský přístup.

Výhodou

  • Zkušenost s rozpočtovým řízením.
  • Praxe v oblasti organizace jazykových zkoušek nebo z prostředí jazykového vzdělávání.
  • Znalost prostředí vysoké školy.

Co nabízíme

  • Stabilní pracovní prostředí ve významné akademické instituci.
  • Příjemné pracovní prostředí a práci v přátelském kolektivu.
  • Zajímavou a pestrou pracovní náplň.
  • Možnost dalšího vzdělávání a profesního růstu.
  • Pracoviště v centru Olomouce.
  • Příspěvek na stravování, penzijní či životní připojištění a další zaměstnanecké benefity.
  • 30 dnů dovolené.

Dokumenty k výběrovému řízení

Strukturovaný profesní životopis v českém nebo anglickém jazyce

Požadované dokumenty v elektronické formě uchazeč vkládá do přihlašovacího formuláře

Kontaktní osoba

Pokorný Antonín, Mgr., DiS., antonin.pokorny@upol.cz, +420585631702


Chci odpovědět na nabídku


Uzávěrka přihlášek do výběrového řízení je 30.11.2025.


Poznámka

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo pracovní místo ve výjimečném případě bez udání důvodu neobsadit nebo zrušit výběrové řízení.

Zpět

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)