Rektor Univerzity Palackého v Olomouci vypisuje výběrové řízení na obsazení místa Koordinátor/ka Programu Absolvent.
Pracoviště: Úsek pro komunikaci a studentské zálež.
Úvazek: 0,5-0,6 dle dohody/doba určitá
Místo výkonu práce: Olomouc
Termín nástupu: 01.04.2025
Pracovní náplň
• Aktivní rozvoj Programu Absolvent a péče o rozšiřování a prohlubování vazeb s absolventy;
• Příprava a propagace absolventských akcí a programů pro absolventy (vzdělávacích, společenských);
• Propagace Programu Absolvent;
• Komunikace s absolventy, správa a rozvoj komunikačních kanálů Programu Absolvent;
• Péče o rozšiřování nabídky benefitů Programu Absolvent;
• Evidence registrovaných účastníků programu a agenda absolventských karet;
• Příprava fundraisingových projektů.
Kvalifikační požadavky
• VŠ vzdělání
• Komunikační a organizační schopnosti;
• Komunikační a jazykové kompetence v českém i anglickém jazyce;
• Klientský přístup;
• Zodpovědnost, důslednost, samostatnost, iniciativní přístup k plněným úkolům, časová flexibilita
Výhodou
• Předchozí zkušenost s prací s absolventy ve vysokoškolském prostředí;
• Předchozí zkušenosti v oblasti marketingové komunikace, příp. fundraisingu;
Co nabízíme
• Zázemí jednoho z největších zaměstnavatelů v Olomouckém kraji,
• Motivační mzdové podmínky,
• Příležitosti k odbornému i osobnímu rozvoji,
• Příjemný kolektiv a pracovní prostředí v historickém centru Olomouce,
• 30 dnů dovolené,
• Příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní připojištění a řadu dalších zaměstnaneckých benefitů.
Dokumenty k výběrovému řízení
Strukturovaný profesní životopis v českém jazyce
Stručná představa o významu absolventského programu v prostředí vysoké školy a jeho priority (jedna strana A4)
Požadované dokumenty v elektronické formě uchazeč vkládá do přihlašovacího formulářeKontaktní osoba
Sedláčková Vladimíra, Mgr., vladimira.sedlackova@upol.cz, +420585631094
Uzávěrka přihlášek do výběrového řízení je 18.02.2025.
Poznámka
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo pracovní místo ve výjimečném případě bez udání důvodu neobsadit nebo zrušit výběrové řízení.