Rektor Univerzity Palackého v Olomouci vypisuje výběrové řízení na obsazení místa Asistent/Asistentka rektora a kancléře – zástup za MD/RD.
Pracoviště: Kancelář rektora
Úvazek: 1.0
Místo výkonu práce: Olomouc
Termín nástupu: 01.02.2026
Pracovní náplň
- vyhotovování zápisů z porad a zasedání, na nichž je účasten rektor/kancléř,
- evidence a distribuce listin podepisovaných rektorem, příprava listin,
- administrativní spolupráce s akademickou obcí (distribuce sdělení, provozní komunikace),
- vedení agendy ocenění udělovaných rektorem,
- podpora při organizaci akademických obřadů,
- koordinace programu rektora/kancléře (vedení diáře, organizace schůzek, služební cesty);
- vedení a archivace korespondence rektora,
- další provozní agenda (administrace faktur, objednávek, pohoštění, dary atd.)
Kvalifikační požadavky
- SŠ vzdělání,
- anglický jazyk slovem i písmem min. úroveň B1 (verbální i písemná komunikace),
- odolnost vůči stresu,
- multitasking,
- spolehlivost, pečlivost, flexibilita, proaktivita,
- aktivní uživatelská znalost práce s MS Office (Word, Outlook),
- výborné komunikační dovednosti a ochota hledat řešení.
Výhodou
- předchozí zkušenost s vysokoškolským prostředím, zejména v asistentské pozici,
- znalost systému SAP,
- znalost práce s programem elektronické spisové služby.
Co nabízíme
- motivační mzdové podmínky,
- zázemí jednoho z největších zaměstnavatelů v Olomouckém kraji,
- příjemný kolektiv a pracovní prostředí v historickém centru Olomouce,
- 30 dnů dovolené,
- příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní připojištění a řadu dalších zaměstnaneckých benefitů.
Dokumenty k výběrovému řízení
Strukturovaný profesní životopis v českém jazyce
Motivační dopis
Požadované dokumenty v elektronické formě uchazeč vkládá do přihlašovacího formulářeKontaktní osoba
Tomášek Martin, Mgr.Bc., martin.tomasek@upol.cz, +420585631009
Uzávěrka přihlášek do výběrového řízení je 05.01.2026.
Poznámka
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo pracovní místo ve výjimečném případě bez udání důvodu neobsadit nebo zrušit výběrové řízení.