Rektor Univerzity Palackého v Olomouci vypisuje výběrové řízení na obsazení místa Asistent(ka) rektora a kancléře.
Pracoviště: Rektorát UP-rektor
Úvazek: od 0,75 do 1,0/pracovní poměr na dobu určitou - zástup za MD a RD
Místo výkonu práce: Olomouc
Termín nástupu: 01.09.2025
Pracovní náplň
- vyhotovování zápisů z porad a zasedání, na nichž je účasten rektor/kancléř,
- evidence a distribuce listin podepisovaných rektorem, příprava listin,
- administrativní spolupráce s akademickou obcí (distribuce sdělení, provozní komunikace),
- vedení agendy ocenění udělovaných rektorem,
- podpora při organizaci akademických obřadů,
- koordinace programu rektora/kancléře (vedení diáře, organizace schůzek, služební cesty);
- vedení a archivace korespondence rektora,
- další provozní agenda (administrace faktur, objednávek, pohoštění, dary atd.)
Kvalifikační požadavky
- aktivní uživatelská znalost práce s MS Office (Word, Outlook),
- výborné komunikační dovednosti a ochota hledat řešení,
- multitasking,
- anglický jazyk slovem i písmem min. úroveň B1 (verbální i písemná komunikace),
- spolehlivost, pečlivost, flexibilita, proaktivita
- SŠ vzdělání,
- odolnost vůči stresu.
Výhodou
- předchozí zkušenost s vysokoškolským prostředím, zejména v asistentské pozici
- znalost systému SAP,
- znalost práce s programem elektronické spisové služby
Co nabízíme
- motivační mzdové podmínky,
- zázemí jednoho z největších zaměstnavatelů v Olomouckém kraji,
- příjemný kolektiv a pracovní prostředí v historickém centru Olomouce,
- 30 dnů dovolené,
- příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní připojištění a řadu dalších zaměstnaneckých benefitů.
Dokumenty k výběrovému řízení
Strukturovaný profesní životopis v českém jazyce
Motivační dopis
Požadované dokumenty v elektronické formě uchazeč vkládá do přihlašovacího formulářeKontaktní osoba
Tomášek Martin, Mgr.Bc., martin.tomasek@upol.cz, +420585631009
Uzávěrka přihlášek do výběrového řízení je 06.08.2025.
Poznámka
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo pracovní místo ve výjimečném případě bez udání důvodu neobsadit nebo zrušit výběrové řízení.