Děkan Přírodovědecké fakulty vypisuje výběrové řízení na obsazení místa Referent/referentka správy budov s technickým zaměřením.
Pracoviště: Správa budov Envelopa
Úvazek: 1,0
Místo výkonu práce: 17. listopadu 12, Olomouc
Termín nástupu: 01.02.2024
Popis pracoviště
Správa budov zajišťuje a zodpovídá za provoz jednotlivých budov a jejich technologických zařízení v areálech fakulty na Envelopě. Provádí revize, kontroly a servisy dle platné legislativy, samostatně uskutečňuje drobné opravy a zajišťuje podklady pro výběr zhotovitele větších oprav a rekonstrukcí. Dále zabezpečuje dodávky lihu a dusíku pro potřeby fakulty, zajišťuje likvidace nebezpečného či velkoobjemového odpadu a elektroodpadu, stěhování, malování prostor apod. Zpracovává provozní řády budov, vede projektovou i provozní dokumentaci, drží nepřetržitou havarijní službu.
Pracovní náplň
- Nákupování a vyzvedávání materiálu pro opravy, rekonstrukce apod.
- Zajišťování cenových nabídek pro nákup materiálu, opravy, služby apod.
- Obstarávání zákonných revizí (zajištění nabídek, objednávek a následných realizací) – například hasicí techniky, požárních systémů jako elektronická požární signalizace, stabilní hasicí zařízení, evakuační rozhlas apod.
- Zabezpečování bezporuchového provozu technických zařízení v rámci správy budov
- Příprava podkladů pro výběrová řízení – například soupis zařízení/prvků, technické specifikace apod.
- Zajišťování a evidence klíčů v systému generálního klíče
- Zpracovávání podkladů pro rozúčtování energií a ostatních nákladů v rámci správy budov
- Podílení se na stavebně-investičních akcích (podklady pro vypsání výběrových řízení, realizace apod.)
- Spolupráce na zpracování místních provozních předpisů pro technická zařízení apod.
- Komunikace s jednotlivými pracovišti a zaměstnanci
- Práce prováděné v 5 objektech PřF UP umístěných v areálu Envelopa
Kvalifikační požadavky
- SŠ vzdělání s maturitou (nejlépe technického směru)
- Uvítáme technické myšlení a znalost technických zařízení budov
- Praktičnost a myšlení v souvislostech
- Vysoká míra samostatnosti
- Slušné vystupování a nadprůměrná úroveň komunikace (včetně písemného projevu)
- Pečlivý a systematický přístup ke zpracovávání a evidenci dat
- ŘP sk. B (aktivní řidič)
- Trestní bezúhonnost (doložení na vyžádání)
Co nabízíme
- Zázemí silného zaměstnavatele
- Moderní pracovní prostředí poblíž centra města
- Pracovní smlouvu na dobu 1 roku s možností prodloužení
- Nástupní mzdu dle zkušeností a znalostí v rozmezí 30-32 tis. Kč
- Pracovní dobu 7:00–15:30 (příp. dle dohody)
- 30 dní dovolené (+ rektorská a děkanská volna)
- Příspěvek na stravování, možnost využití menzy nebo stravenkového paušálu, přímo v budově dva bufety
- Další benefity
- Vzdělávání včetně jazykového
- Pracoviště v dosahu MHD, možnost parkování
- Jsme připraveni nového kolegu/kolegyni zaškolit a být k dispozici ke konzultacím a sdílení dosavadních zkušeností
Dokumenty k výběrovému řízení
Strukturovaný profesní životopis v českém jazyce
Sken dokladu o dosaženém vzdělání
Motivační dopis
Požadované dokumenty v elektronické formě uchazeč vkládá do přihlašovacího formulářeKontaktní osoba
Zlámal Filip, filip.zlamal@upol.cz, +420585634035
Uzávěrka přihlášek do výběrového řízení je 02.01.2024.
Poznámka
Předpokládaný termín výběrového řízení je 5. 1. 2024.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo pracovní místo ve výjimečném případě bez udání důvodu neobsadit nebo zrušit výběrové řízení.