Metodik/Metodička spisové služby

Úterý 5. srpen 2025, 9:00

Rektor Univerzity Palackého v Olomouci vypisuje výběrové řízení na obsazení místa Metodik/Metodička spisové služby.

Pracoviště: Rektorát UP
Úvazek: 1,0 na dobu určitou
Místo výkonu práce: Olomouc
Termín nástupu: Po dohodě

Pracovní náplň

  • metodická koordinace výkonu a rozvoje spisové služby na univerzitě,
  • tvorba koncepcí, vnitřních předpisů a metodik pro oblast spisové služby a jejich následná novelizace s ohledem na dopady aktuální legislativy,
  • proškolování zaměstnanců, poradenství a metodická pomoc zaměstnancům UP v oblasti spisové služby,
  • analýza legislativy dopadající na oblast spisových služeb a její implementace do procesů UP,
  • kontrola a analýza jednotlivých procesů spojených s výkonem spisové služby a navrhování jejich úprav s cílem optimalizace a sjednocení těchto procesů na UP včetně digitalizace
  • koordinace pracovních procesů s dokumenty na univerzitě z pohledu spisové služby,-
  • součinnost s dalšími útvary při implementaci správné praxe výkonu spisové služby v rozličných oblastech (studium, personalistika, věda a výzkum, mobility, informační systémy atd.),

Kvalifikační požadavky

  • orientace v legislativě dopadající na oblast spisových služeb,
  • pečlivý, samostatný, aktivní a flexibilní přístup k řešení problémů
  • systematičnost, důslednost a osobní zodpovědnost,
  • komunikační a organizační dovednosti a ochota hledat řešení,
  • schopnost analytického myšlení a týmové spolupráce,
  • koncepční přístup a schopnost formulování metodik,
  • schopnost prezentování vlastních názorů a návrhů/výsledků práce,
  • minimálně středoškolské vzdělání s maturitou,
  • pokročilá znalost práce na PC/vyšší počítačová gramotnost

 Výhodou

  • vzdělání v oblasti: spisové služby, archivnictví, procesního řízení, veřejné správy či oborech obdobných
  • lektorské zkušenosti,
  • předchozí zkušenost s metodikou vedení spisové služby v organizaci,
  • praktické zkušenosti s používáním agendových a databázových informačních systémů pro správu dokumentů,
  • znalost anglického jazyka na úrovni B2 či vyšší.

Co nabízíme

  • motivační finanční podmínky,
  • pracovní notebook,
  • pružnou pracovní dobu,
  • možnost rozvoje dalšího vlastního vzdělávání,
  • odborné semináře a školení a jazykové kurzy,
  • 30 dnů dovolené,
  • zázemí jednoho z největších zaměstnavatelů v Olomouckém kraji,
  • příjemný kolektiv a pracovní prostředí v historickém centru Olomouce,
  • a řadu dalších benefitů.

Dokumenty k výběrovému řízení

Požadované dokumenty v elektronické formě uchazeč vkládá do přihlašovacího formuláře

Kontaktní osoba

Kellner Štěpán, Bc., stepan.kellner@upol.cz, +42058561188


Chci odpovědět na nabídku


Uzávěrka přihlášek do výběrového řízení je 29.08.2025.


Poznámka

Termín nástupu možný ihned nebo dle dohody.


Vyhlašovatel si vyhrazuje právo pracovní místo ve výjimečném případě bez udání důvodu neobsadit nebo zrušit výběrové řízení.

Zpět

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)