Děkan Přírodovědecké fakulty vypisuje výběrové řízení na obsazení místa Administrativní pracovník/pracovnice správy budov.
Pracoviště: Správa budov Envelopa
Úvazek: 1,0
Místo výkonu práce: 17. listopadu 12, Olomouc
Termín nástupu: 01.02.2024
Popis pracoviště
Správa budov zajišťuje a zodpovídá za provoz jednotlivých budov a jejich technologických zařízení v areálech fakulty na Envelopě. Provádí revize, kontroly a servisy dle platné legislativy, samostatně uskutečňuje drobné opravy a zajišťuje podklady pro výběr zhotovitele větších oprav a rekonstrukcí. Dále zabezpečuje dodávky lihu a dusíku pro potřeby fakulty, zajišťuje likvidace nebezpečného či velkoobjemového odpadu a elektroodpadu, stěhování, malování prostor apod. Zpracovává provozní řády budov, vede projektovou i provozní dokumentaci, drží nepřetržitou havarijní službu.
Pracovní náplň
- Administrativní podpora správy budov (například docházka zaměstnanců správy budov apod.)
- Zajišťování vystavení objednávek, likvidace faktur
- Zpracování podkladů pro smlouvy a objednávky
- Podílení se na procesu výběrových řízení na dodavatele, zpracování připomínek smluv apod., a to na základě pokynů nadřízeného
- Zpracování výsledků malých výběrových řízení do 500 tis. Kč
- Zajišťování aktualizace pasportu budov a jeho digitalizace
- Obstarávání archivace jednotlivých dokumentů a vedení jejich evidence
- Zabezpečování podkladů k rozúčtování energií, nebezpečného odpadu, lihu apod.
- Ostatní administrativní záležitosti v rámci správy budov (např. žádosti, oznámení, komunikace s úřady apod.)
Kvalifikační požadavky
- SŠ vzdělání s maturitou
- Uvítáme technické myšlení a orientaci v problematice správy budov
- Praktičnost a myšlení v souvislostech
- Vysoká míra samostatnosti
- Slušné vystupování a nadprůměrná úroveň komunikace (včetně písemného projevu)
- Pečlivý a systematický přístup ke zpracovávání a evidenci dat
- Trestní bezúhonnost (doložení na vyžádání)
Co nabízíme
- Zázemí silného zaměstnavatele
- Moderní pracovní prostředí poblíž centra města
- Pracovní smlouvu na dobu 1 roku s možností prodloužení (nejdéle však po dobu zástupu za mateřskou a rodičovskou dovolenou)
- Nástupní mzdu dle zkušeností a znalostí v rozmezí 28-30 tis. Kč
- Pracovní dobu 7:00-15:30 (příp. dle dohody)
- 30 dní dovolené (+ rektorská a děkanská volna)
- Příspěvek na stravování, možnost využití menzy nebo stravenkového paušálu, přímo v budově dva bufety
- Další benefity
- Vzdělávání včetně jazykového
- Pracoviště v dosahu MHD, možnost parkování
- Jsme připraveni nového kolegu/kolegyni zaškolit a být k dispozici ke konzultacím a sdílení dosavadních zkušeností
Dokumenty k výběrovému řízení
Strukturovaný profesní životopis v českém jazyce
Sken dokladu o dosaženém vzdělání
Motivační dopis
Požadované dokumenty v elektronické formě uchazeč vkládá do přihlašovacího formulářeKontaktní osoba
Zlámal Filip, filip.zlamal@upol.cz, +420585634035
Uzávěrka přihlášek do výběrového řízení je 02.01.2024.
Poznámka
Předpokládaný termín výběrového řízení je 4. 1. 2024.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo pracovní místo ve výjimečném případě bez udání důvodu neobsadit nebo zrušit výběrové řízení.